MIUI 10 ‘un Lansman Tarihi Açıklandı

Xiaomi CEO’su Lei Jun, Weibo hesabından bugün yaptığı bir paylaşım ile MIUI 10’un lansman tarihini açıkladı. MIUI 10, 31 Mayıs’ta Shenzen’de büyük bir etkinlik ile tanıtılacak.

Aynı gün aynı etkinlikte ayrıca Xiaomi Mi8 ile de tanışıyor olacağız. Ve muhtemel Xiaomi Mi7 ve Mi Band3 modelleriyle de o gün tanışmış olacağız.

MIUI 10 ile ilgili henüz lansman tarihi dışında net bilgi bulunmuyor. Ama MIUI 10’un pek çok Xiaomi ürününe geleceğini sizlere aktarabiliriz.

Xiaomi, 31 Mayıs gününe lansmanı ile damga vurmaya hazılanıyor. Xiaomi kendisinden beklenileni ürüne dönüştürebilirse ise başarılı olmaları işten bile değil.

Önceki Yazı

Xiaomi Mi7 ve Mi8 ‘in Prototipleri Ortaya Çıktı

Sonraki Yazı

Xiaomi Redmi6 ‘nın Prototipi Ortaya Çıktı

20 comments

  1. By.TRabZonLu™ dedi ki:

    mi 7 ve 8 aynı gün mü tanıtılacak ???????

  2. ercmaster dedi ki:

    Miui 10 için diğer tüm güncellemeleri durdurup , 10 için çalıştıklarını hesaba katarsak miui 10 yüksek beklentisi olanları da umutlandırdı. Bu bir risk. Başarılı olursa da xiaomi uçar gider.

  3. harunserefli dedi ki:

    ercmaster demiş ki:

    Miui 10 için diğer tüm güncellemeleri durdurup , 10 için çalıştıklarını hesaba katarsak miui 10 yüksek beklentisi olanları da umutlandırdı. Bu bir risk. Başarılı olursa da xiaomi uçar gider.Hepsini görmek için tıklayın…

    Umarım miui9 a dönmez herkes te o kadar büyük beklenti oluşturdular fakat bana göre tam bir fiyasko oldu miui9 o yüzden bu sefer çok umutlanmak istemiyorum

    MI 5s Epic 9.5.2.0 stabil

  4. alasulumurat dedi ki:

    Bence miui 10 da çok fark olmucak. 9 u bile daha oturtamadılar ki 8 den ne farkı var o da tartışılır. Yine de böyle haberler heyecan yaratmıyor değil. Görcez bakalım

  5. harunserefli dedi ki:

    alasulumurat demiş ki:

    Bence miui 10 da çok fark olmucak. 9 u bile daha oturtamadılar ki 8 den ne farkı var o da tartışılır. Yine de böyle haberler heyecan yaratmıyor değil. Görcez bakalımHepsini görmek için tıklayın…

    Miui 8den tek farkı miui8 miui9 dan daha stabil di[emoji16]

    MI 5s Epic 9.5.2.0 stabil

  6. buraoca2 dedi ki:

    Haber için teşekkürler hocam.

    Miui 10un farki —> Çentikli Ekrana Hazırlık

  7. weyselaysel dedi ki:

    Beklediğimiz haber diyelim. tabi Xiaomi ile devam edersek

  8. Cumhur KUYUMCUOĞLU dedi ki:

    Bence MIUI10, 9 daki tüm hatalardan arındırılmış ve biraz daha ileriye dönük geliştirilmiş,muhteşem bir şey olacak

    Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk

  9. harunserefli dedi ki:

    Skorpi demiş ki:

    Bence MIUI10, 9 daki tüm hatalardan arındırılmış ve biraz daha ileriye dönük geliştirilmiş,muhteşem bir şey olacak

    Gesendet von meinem MI MAX 2 mit TapatalkHepsini görmek için tıklayın…

    Temennimiz o yönde abi

    MI 5s Epic 9.5.2.0 stabil

  10. Peocawe dedi ki:

    İlginç şekilde bu defa benim beklentim yüksek ya 😀

  11. ozgrcvdr dedi ki:

    harunserefli demiş ki:

    Umarım miui9 a dönmez herkes te o kadar büyük beklenti oluşturdular fakat bana göre tam bir fiyasko oldu miui9 o yüzden bu sefer çok umutlanmak istemiyorum

    MI 5s Epic 9.5.2.0 stabilHepsini görmek için tıklayın…

    Hocam miui 10 a para basma özelliği eklerler mi :)yazılımla kameraya para tarayıcı eklesinler,parayı telin sensörüne gösterelim sonra o da aynısını bassın :)benim beklentim bu 🙂

  12. Cumhur KUYUMCUOĞLU dedi ki:

    ozgrcvdr demiş ki:

    Hocam miui 10 a para basma özelliği eklerler mi :)yazılımla kameraya para tarayıcı eklesinler,parayı telin sensörüne gösterelim sonra o da aynısını bassın :)benim beklentim bu :)Hepsini görmek için tıklayın…

    Bence Siz, Sayın.Prof.Zihni Zikir projelerinizi direkt Xiaomi Merkeze bildirin, onlar bunu değerlendirsin hocamhaha–haha–

    Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk

  13. ozgrcvdr dedi ki:

    Skorpi demiş ki:

    Bence Siz, Sayın.Prof.Zihni Zikir projelerinizi direkt Xiaomi Merkeze bildirin, onlar bunu değerlendirsin hocamhaha–haha–

    Gesendet von meinem MI MAX 2 mit TapatalkHepsini görmek için tıklayın…

    Lei jun ile irtibat halindeyiz hocam,o da sıcak baktı bu fikre :)31 mayısta müjdesi verilecek 🙂

  14. ridvanterzi13 dedi ki:

    Güncelleme denilince beklentiler ister istemez yükseliyor. Android 8e yükselmiş ya da yükselecek cihazları, yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla yenilikler bekliyor olacak. Skorpi hocamızın da belirttiği gibi MIUI 9un hatalarının giderilmesi de pakette mevcut durumda. Yani beklentilerinizde haklısınız 🙂

  15. ercmaster dedi ki:

    "Çentikli sömürgeye hazırlık"

    Bu cümle gerçekleşmese iyi olur.

  16. Mkalkan21 dedi ki:

    31 Mayıs ya Xiaomi’nin geleceği olacak ya da yere çakılışı olacak. Bekleyip görecez 🙂
    Benimde miui 10'dan beklentilerim var :)))

    Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  17. Cumhur KUYUMCUOĞLU dedi ki:

    ercmaster demiş ki:

    "Çentikli sömürgeye hazırlık"

    Bu cümle gerçekleşmese iyi olur.Hepsini görmek için tıklayın…

    İnsanı resmen soğutuyorlar telefonlardan, Eski Nokia lara dönüş göründü

    Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk

  18. dagliokkes dedi ki:

    Hayır Mi 7 es geçildi. Direk mi 8 çıkacak. Xiaomi nin 8 inci yılıymış ayrıca. 8 çıkacak yani direk

  19. Asaf04 dedi ki:

    Balon çıkacak yüzde yüz gene de bekliyoruz

  20. hiboz dedi ki:

    Mi 7 yi atlayıp doğrudan Mi8 tanıtılacak diye haberler çıkıyor.

Yorum Yazın

E-mail adresiniz yayınlanmayacaktır. Zorunlu alanlar * ile işaretlenmiştir.